Job 88 van 269


Report this listing

Solliciteren



Assistant accountant


Functie

Als Assistant Accountant ga je aan de slag in het centrum van Antwerpen. Binnen het Finance-departement, bestaande uit zeven leuke collega’s, ben jij verantwoordelijk voor de ondersteuning van de leveranciers- en klantenboekhouding.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Controleren en verbeteren van de factuurvoorbereidingen
  • (Aankoop)facturen controleren en inboeken
  • Betalingen voorbereiden, uitvoeren en opvolgen
  • Openstaande en vervallen facturen rapporteren en opvolgen
  • Beheren van de kas (in- en uitgaande betalingen opvolgen)
  • Rapporteringen opstellen
  • Allround ondersteuning binnen je afdeling

Jouw profiel

  • Je bent een flexibele teamplayer die nauwkeurig werkt en zich discreet opstelt
  • Microsoft office heeft geen geheimen voor jou
  • Je hebt minimum 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Je beschikt over een basiskennis in dubbel boekhouden, BTW en vennootschapsbelasting
  • Kennis van Navision is een pluspunt
  • Je kan werken met het betalingsprogramma Isabel

  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
  • Materiaal, toebehoren en verbruiksgoederen bestellen
    De leveringen controleren
  • Personeelsdossiers administratief opvolgen
    Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Uitvoeringsvoorwaarden van onderhoudscontracten van kantoormateriaal, technische keuringen van voertuigen, ... organiseren en opvolgen
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Professionele informatie en reglementering bijwerken
    Documenten archiveren en klasseren
  • Communicatieacties en evenementen plannen en organiseren
  • Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren

Aanbod

  • Een marktconform loon
  • Een carrière bij een van de grootste logistieke spelers in de haven van Antwerpen

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht